maadellenee

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Madelene Åkesson - 14 juni 2013 17:54

Äntligen är det sommarlov jag haft så sjukt fina 7 åt med min klass så många minnen!! Efter nästan en timmes gråtkalas så var jag glad att det var sommarlov och att inte klassen ska skiljas! Men jag kommer sakna dom mycket!!!! ??? regnade så grymt mycket när vi gick till kyrkan men just nu är det sol och blåhimmel! Fått mina slutbetyg med nu och är jättenöjd!!??

Av Madelene Åkesson - 14 juni 2013 17:54

Äntligen är det sommarlov jag haft så sjukt fina 7 åt med min klass så många minnen!! Efter nästan en timmes gråtkalas så var jag glad att det var sommarlov och att inte klassen ska skiljas! Men jag kommer sakna dom mycket!!!! ??? regnade så grymt mycket när vi gick till kyrkan men just nu är det sol och blåhimmel! Fått mina slutbetyg med nu och är jättenöjd!!??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards