maadellenee

Alla inlägg under april 2012

Av Madelene Åkesson - 29 april 2012 19:49

Hej på tävlingen idag så var dacke as bra men VI VANNN!! Så himmla glad! (det var nitt Yes!) Hilma åkte idag till Turkiet (det var mitt No!) Borta en hel vecka hur ska jag klara mig utan henne och hon fyller år den 3:e maj. Så hon får fira sin födelsedag där nere! Hoppas vädret blir fint extra på den 3:e!

 

I Love you! Såklart blir Hilmas blogg veckans blogg! made-of-me.bloggplatsen.se Kika gärna in!


Skicka in mer frågor och kommentarer!/madelene

Av Madelene Åkesson - 28 april 2012 20:23

Hej som ni vet skulle jag på All shook up! Och den ägde sönder as bra!!!! Hanna sov här inatt vi har typ bara spelat nitendo och kortspel as kul! Innan gick jag och sminkademig men på ett konstigt sett utan spegel så jätte fint blev det! Ska tävla imon aa så taggade säger vi men det ska bli kul!

 

Lyssnade på music!

 

Världens smile men jag tog bara dom för sen tog jag bort det så fula bilder men det blev ju fullt igallafall!!!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 25 april 2012 20:41

Hej vet att jag inte bloggat men sorry! Ä jag åt precis kvällsmat! Kollade nyss min statistik asså inte jätte bra men inte så dåligt att jag blir besviken näh men aa ni fattar! Imon blir det bad med skolan och på kvällen till sävsjö. Idag var det sista träningen innan tävlingen på söndag så taggad men lite svårt, vi ska tävla i ett program på typ 8 min dansa och hoppa trampet och så! På lördag ska jag på min syrras föreställning asså en dansföreställning med sång och teater ska bli kul  att se. Som ni vet har det varit jätte svårt att hitta någonting, men nu har jag skickat hem två saker men vi får se för ena fanns i mycket större stolek, men vi får se! Hoppas, hoppas!/adelene

 

Av Madelene Åkesson - 22 april 2012 20:50

Hej jag har haft skitkul helg hos issa! Kollar på Kläder till skolavslutningen det är bra man kollar tidigt! Så jag ska fortsätta och bilderna från dopet kommer lovar. Mamma och jag beställde min födelsdagspresenter! Så längtar så mycket nu!          3 Juni/madelene

 

Veckans blogg Ebbamanley.bloggplatsen.se Kika in!

  

Av Madelene Åkesson - 21 april 2012 13:48

Hej på er ikväll blir det dans och filmkväll hos issa först köpa godis sen äta pizza Mumma! Så jag sticker snart men i mon blir det hel dag med gymnastiken så jag kommer vara så sjukt trött då! :( Ä här kommer min outfit tills ikväll!

 

Suddig men skit samma linne JC tröja gina legins (termo) mamma köpt på netto! Håret blötte jag och satte upp! smink Böjde ögonfransarna och mascara på topparne liten sotning med en brun fäe och ett brun glittrigt typ läppstift nagellack Ä vanligt silver bara.

 

/madelene

Av Madelene Åkesson - 20 april 2012 18:53

  Sitter här och äter sallad mums! jag var i Vetlanda innan för mamma skulle hämta sina glasögon. Så jag fick lite eller två plagg men sen sminkade jag mig lite för skojs skol!!!

 

Den gula lyser mycket mer på riktigt! Gina 99:- tror jag

 

Gina 99:-

 

Mums!

   

   

/madelene

Av Madelene Åkesson - 19 april 2012 20:19

   Hej när jag kom så hade jag fått paketet från GIRL:it Jag gick med in det bara för man fick en sminkbox! Så här är dom sakerna!

   

Ett väldigt stort linne men det var fint men ni fick inte se baksidan men skit samma!

     

 

 

 

/madelene


Av Madelene Åkesson - 19 april 2012 19:48

 

 

 

 

 

 

 


 

 

      

 

 

 

    

 

/madelene

  


 
Ovido - Quiz & Flashcards