maadellenee

Alla inlägg under maj 2012

Av Madelene Åkesson - 31 maj 2012 21:29

Hej nu kommer bilder från ja typ lite grann!!

 

Sorry bilderna ville inte vända på sig!

 

 

 

 

 

   

 

/madelene

Av Madelene Åkesson - 29 maj 2012 15:27

Hej jag har varit hemma från skolan idag och i huvudet och förkylld så jag har kollat lite på sidor och hittat saker jag skulle vilja ha från elf gjorde ett litet kollage om det!!

 

eyeslipsface.se jätte billigt!

Skriv gärna en komentar om ni vill veta vad någonting är eller vad den produkten heter!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 28 maj 2012 17:48

Hej efter att jag har badat i havet 13 grader så har jag blivit så förskylld det blir värre typ när sitter vid datorn för har oxså ont i huvudet så jag orkar verkligen inte lägga in bilderna i datorn och ladda upp men jag ska jag lovar menidag var jag med hanna inte gjort så mycket sen efter jag hade ätit lax och potatis så åkte jag och pappa till inte sport och köpte en klänning och ett par gympa skor as snygga kommer bilder på det oxså! sen till lantmännen och köpte blommor och vattenspridare och sen hem.Letat efter min presenter jätte länge och när mamma öppnade ett skåp i datarummet låg dom där vet var det är men ändå fyller 12 år på söndag 3:e juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!  /madelene

      

Av Madelene Åkesson - 27 maj 2012 20:10

Hej jag har inte bloggat bara för jag har varit i minns kompis farmir och farfars stuga hela helgen jätte trevligt bilder kommmer nog imon/madelene

Av Madelene Åkesson - 24 maj 2012 19:30

Hej! Sitter och äter fika ute med familjen mm häjjar på loreen ikväll!/madelene

Av Madelene Åkesson - 23 maj 2012 21:45

Måndag!

   

Orkar inte vända bilderna jag var med hanna och linn i måndag alltså hos hanna och detta är hennes lillasyster elvira!

   

Lillebror emil!

 

Hanna!

 

Linn linnsmodeblogg.devote.se

Oh jag!!

Tisdag!

   

Första bilden och sista bilden efter kören bjöd ebba hanna och mig på slush!! MMm!

Onsdag!

 

Målade min naglar innan sista gymnastikträningen tråkigt men men! Min vänster hand!

 

Lite suddig men skit samma min högerhand!!/madelene 

Av Madelene Åkesson - 22 maj 2012 18:58

Asså är så trött så jag orkar inte blogga så jag gör det imon bara så ni vet!!!

MM!

Av Madelene Åkesson - 20 maj 2012 20:05

Hej! kollar på mm!! Äter ostbågar och dricker ramlösa!!!! varit så sjukt varmt idag och imon ännu varmare short eller vad säger ni!!!!/madelene

Ovido - Quiz & Flashcards