maadellenee

Alla inlägg under juni 2012

Av Madelene Åkesson - 26 juni 2012 13:32

Hej troilgtvist ska vi fota ikväll med Erica natta irma och ebba!! Men imon åker jag på läger så då kommer jag inte blogga på 6 dagar typ   Lyssnar på kommer du ihåg. Den är så fin!! Lyssna på den!!!/madelene

 


Av Madelene Åkesson - 24 juni 2012 16:20

Om denna sommar blir så här blir jag glad!!

 

Men tyvärr är en äkta sommar i sverige så här!

 

Regn regn regn!!!!!!!!!!! Så tråkigt!!!

Av Madelene Åkesson - 24 juni 2012 15:59

Glasstajm!/madelene  

Av Madelene Åkesson - 21 juni 2012 22:38

Hej igår badade jag med hilma och ebba i långanäs skönt! idag med tom, ebba och julia. Och nu med hela flummiga gänget!!!!!!! haha!!! Erica hade sin "studentfest" i långanäs!!! mycket bad så man hinner inte blogga knappt!! Sen har jag varit på stan!!! Stan och bad!!!!!!!!!!!  Jag stör mig att jag lägger ut massa bildbombar med saker som hänt som jag inte har hunnit blogga om!!! Så ska försöka blogg när jag gör det just nu haha!!! Imon åker jag till hilmas stuga och sen skelhem och firar midsommar  där!!!!!!!!!!!!    Och soveröver där!!! På måndag har jag min fest typ så det ska bli så roligt!!!!!

Tisdag packa tills läger på onsdag då kan jag inte blogga  Sen på kvällen fota med Erica, Ebba, Irma och Natalie tror det var dom?!  men kommer bilder så fort jag kan kanske senare eller typ imon tog typ inga men ändå!!!!!   Mjukiis!!!!!!!!!!!!!!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 19 juni 2012 23:35

Hej eller godnatt tyå jag sover hos hanna inatt käpte en plånbok på lindex som jag ska nog lämna tillbaka imon. Och ett jätte fint rosa nagelack från typ chine glaze eller nått på karl den tolfte hanna och jah har nog gått en mil idag ont i kntt och hälen?/madelene

Av Madelene Åkesson - 17 juni 2012 21:34

hej kände för att byta header fast det var många som tyckte min andra var typ cool men jag har ju kvar den så jag kanske byter tillbaka någon gång!! jag gör min headers på picmonkey.com skit bra nästan bättre än picnik.com när det slut stod det typ: ni kan även gå in på picmonkey.com och andra men jag tycker picmonkey.com header blir hehe ganska stor men a!!/madelene

 

Av Madelene Åkesson - 16 juni 2012 14:58

Hej va nyss på dollarstore med mamma och pappa! Köpte present till hanna hon fyller 12 år imon så det kan jag inte visa men jag fick två saker!!  

Ett hårspray!! det 25:- Det står att det ger stöd och volym och naturlig glans under hela dagen. Och håller även i fuktiga väder. Innehåller panthenol som skyddar och stärker håret! Lätt att borsta ut och har en diskret och frisk doft!!

Den doftar faktist rätt gott!! det ska bli kul och testa den, tror den kan vara jätte bra. Jag har letat efter den jätte länge finns även i blå och lila grej men jag tog rosa!!

 

10:- en läsk jag aldrig testat innan men den var god den heter typ fantazy!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 15 juni 2012 16:58

 

 

               

Nytt från hm linne shorts rea typ där väntar på min klänning!/madelene

 
Ovido - Quiz & Flashcards