maadellenee

Alla inlägg under november 2012

Av Madelene Åkesson - 30 november 2012 17:11

Ikväll är det dansuppvisning. Jag har packat allt. Gjort små flätor på sidan på Eve. Sover hos hilma inatt. Med irma, erica, jag, hilma och Ebba!!<3 Flumma kolla på film och sova ja vet inte hur mycket. 

               

Tagga/madelene


Av Madelene Åkesson - 27 november 2012 19:32

Hej hängde med ebba, moa och anna och åt pizza. Jättekul. Mycke mycke skratt (Anna!!) hahahah!!<3

           

Vi är så smarta vi staplar ett ton och moa bluser! Gaoskrattt!!!!

Folktandvården var hos oss idag ska komma nästa vecka med, Vi kollade på en film och pratade hur viktigt det är att äta bra och sånt. Och det första vi gör är äte pizza och läsk! Bra där!/madelene



Av Madelene Åkesson - 25 november 2012 20:01

Hej ska kolla på solsidan nu! Vi har redan tagit fram lite julsaker. Det är JUL snart AAA! Längtar så grymt mycke till julafton asså!

 

Av Madelene Åkesson - 23 november 2012 20:02

Hej dansat lite till mitt uppvärmingsprogram och nu x-factor med fam.

         

/madelene

Av Madelene Åkesson - 20 november 2012 17:43

Hej slutade 12 idag så gött. Så jag hängde med linn hem vi bakade chokladbollar.  Sen åkte vi hem till mig och då tog vi massa egobilder som kommer HÄR::

                               

Hade ju no prov idag! (eftersom vi slutade 12 idag hann vi inte ha gympa så id provet blir nog på torsdag!9 jag tror det gick bra!/madelene

Av Madelene Åkesson - 18 november 2012 18:04

Hej tänkte berätta hur min träning/tävlings heg har sett ut. Började med att ebba sov hos mig fre-lör! På lör. hämta erica vid bussen åker och tävlar Hela gaden från 13.00-20.30 trippelcuppen! Vi kom 2: både i trampet och tambling i mix2 ganska nöjd med det jag gjorde! Sen idag så har jag tränat i 4 och en halv timme! Först dans 12.00-14.30

och sen 15.00-17.00 gymnastik! Så nu väntar 2 prov på tisdag så jag måste sätta gång och plugga nu!!

   

/madelene

Av Madelene Åkesson - 16 november 2012 17:01

Hej ebba har äntligen kommit hit väntat as lnge haft så tråkigt. Hon ska sova hät imon hämtar vi upp erica och sen tävling!! Hoppas det går bra! Jag har inte orkat satt på min dator och jag kan inte ha bloggplatsenappen på min mobil sämst! Och det tar så långt tid att logga in på mobilen och dessutom inga bilder!!

       

/madelene

Av Madelene Åkesson - 13 november 2012 19:37

Hej jag hade ju gjort första låten till mitt uppvärmningsprogram men jag är inte nöjd med det så jag har gjort en ny!! Så nu har jag 2 låtar kvar men jag vet vad jag ska ha för låt till den sista tror jag men osäker på den snabba 2!

 

/madelene

Ovido - Quiz & Flashcards