maadellenee

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madelene Åkesson - 30 oktober 2012 17:34

Hej varit med hilma hela dagen. Vi har bakat drömtårta, Blev jätte bra faktiskt! Imorse hade jag jätteont ont i huvudet på vänster sida!! Hilma har varit duktig och städat zimbas bur! Det är as tråkigt!! Hon har även  rensat min dator lite den var väldigt seg så vi har tagit bort massa bilder och mappar!!

       

Zimba bet hilma på första bilden!! Han ville tyvärr inte vara fotomodell idag! Men jag har två bättre bilder på honom!!

   

Jag har även bytt header gillade inte min andra jag hade innan!

 

Har även detta collaget på min dator!/madelene

Av Madelene Åkesson - 29 oktober 2012 19:26

Hej hej i lördag var jag med ebba så sov jag där så tog vi fin fina bilder!! Så igår åkte vi hit så sov vi hos mig!! Så idag Har vi baket och varit på stan! Här är bilder hos ebba!!

                           

Så snyggt ebba!!

Bilder från stan!!

     

Maybelline new york the one by one volum express mascara 145:- lindex!!

Palette från isadora matte chocolate nr. 150 tror jag!! 179:- På karl den tolfte!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 27 oktober 2012 14:48

Hej jag och min syrra va på stan idag och shoppade lite eller jag gjorde det. Vi tog med oss fika hem!

   

Gick in på lindex och hittade en helt underbar sticka illgul tröja!!! Löve it!!

   

249:-

Hittade även en tröja som jag inte testade men den var bra förutom att den satt lite åt i armarna. Först 149:- och nu 40:- så var tvungen att köpa den!

   

Köpte detta nagellack till ebba i present så jag var tvungen att köpa den själv!

   

Första snön här kom i torsdags inte kul!!!

 

Ska till ebba ikväll!/maelene

Av Madelene Åkesson - 25 oktober 2012 15:49

Hej simmade i skolan idag inte roligt! Ebba hängde med mig hem sen. Vi ska snart äta tror jag. Ska dansa ikväll jaaaaaa!/madelene

     

Av Madelene Åkesson - 23 oktober 2012 18:20

Hej varit en sån där tråkig dag där man sitter vid datorn hela dagen!! Så jobbigt! Lyssnar på samma låt hela tiden konstigt att jag inte har tröttnat på den än!!/madelene

 

Av Madelene Åkesson - 22 oktober 2012 17:00

Hej när jag kom hem började jag baka en tigerkaka för jag ska göra till dagsverket. Men på lovet ska jag typ göra 4 sorter till. Så vi har läxfri vecka äger!!

 

Blev jättenöjd, jättegod!

Målade naglarna igår!

       

Undvik svampen för jag skulle dutta men jag målade bara över alla naglarna!

 

Två riktiga höst bilder!

   

Fin fina!/madelene





Av Madelene Åkesson - 20 oktober 2012 21:10

Hej kom just hem från 1 och en halvs timmars bowling med ebba-lena, mjukiis, madelojne och hilmutt!! HAHA!  

'jag kom 2:a med typ 234 eller nått!!

       

Av Madelene Åkesson - 17 oktober 2012 15:07

hej det var höjdhoppsfinal idag mitt personliga rekord är 1.10m men klarade 1.15m skit glad. Tog den första srutan idag 2 kvar. Från ett till 1 -10 så 4 faktist gjorde den inte så ont!

       

Dagens oyt fit!

Tröja H&M

dom nya röda byxorna från H&M 149:-

Har typ bara på mig H&M kläder idag!!/madelene

Ovido - Quiz & Flashcards