maadellenee

Alla inlägg under juli 2012

!

Av Madelene Åkesson - 31 juli 2012 23:16

Hej idag har jag varit och dansat, jätte roligt! Igår fyllde mitt kusin barn 2 år så då var vi där och min kusin gör så snygga tårtor. Hon hade gjort två tårtor med fåret shcan Stavning! Dom var jätte gulliga och goda!! Men jag ska lägga mig nu för jag ska upp tidigt!!

 

Av Madelene Åkesson - 30 juli 2012 12:53

Hej detta är min outfit idag!!

   

Linne: H&M

Byxor: kappahl/madelene

Av Madelene Åkesson - 29 juli 2012 23:48

Hej i morse typ 10.00 så åkte vi till jönköping och köpte lite saker. Först var vi på a6.

 

Make up store! 130:- Jag blev helt kär i detta. har det på naglarna nu. Man kanske ska ha ett rött eller rosa nagellack under men jag tog två lager av detta istället!!

     

Ur&Penn det var typ 50% på allt.   hårnålar 20:- nu 10:-

tofs som jag ska ha på kvällen för jag har hört att det skadar på håret att ha tofs på natten så jag vill ha  det i en fläta eller nått så jag köpte den! 30:- nu 15:-

Armband, jätte fint!! 130:- 30:- det var jätte mycket rea på armbandet vet inte varför men det var ju bra!!


Nu ekohallen!

 

Bokplast till skolböckerna till hösten!! 10:-

 

30:-

 

15:-

 

Pennfodral till skolan 40:-

skrivset 20:-

 

Dagens outfit!!

Tröja: vero moda

shorts: lindex/madelene

Av Madelene Åkesson - 28 juli 2012 13:41

                   

/madelene

Av Madelene Åkesson - 28 juli 2012 13:40

                               

/madelene

Av Madelene Åkesson - 28 juli 2012 12:45

                               

/madelene

Av Madelene Åkesson - 28 juli 2012 12:24

Hej detta är mitt 100:ade inlägg!!!!/madelene

 

Av Madelene Åkesson - 28 juli 2012 00:52

Hej lysnar på i love it med Icona pop så bra!!! Wendela och hennes fam. åkte hem nyss så dom har varit här nu på kvällen och vi har spelat skipbo. Va med wendela innan idag på stan hitta en fin rosa tröja då 260:- 50% så 130!! Vero moda!

 

Ser onte så mycket men a!! imon kommer bilder från stockholm!! Vi hade jätte trevligt, va med på tv. Klappat ormen och hållt i spindlen. Ebba tvinade typ mig att åker dom typ farliga kasusellerna Stavning!! Få se mer imon!!

Ovido - Quiz & Flashcards