maadellenee

Alla inlägg under september 2012

Av Madelene Åkesson - 30 september 2012 18:34

Hej mitt rum är nu klart suuuuper glad!!


FÖRE:    

 EFTER:    

SÅÅÅ FINT!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 29 september 2012 18:58

Hej idag har jag varit i jönköping och köpt saker till mitt nya rum! Och mamma och jag gick in på A6 för hon hade lite rabatter så jao! Pappa och jag har fixat byron, skrivbordet och stolen nyss så fi ställer in allt imon!

   

Kappahl

249:-   rabatt 25%

     

H&M

Blå&vit & Röd&grå 149:- stickad vinröd 149:-

450:- tillsammans  rabatt  Ta tre varor och få 20%!

   

Ekohallen!

Glömmde ta kort på ett lypsyl ett rosa men aja tror ni vet vad det är! bilder kommer imon på mitt NYA rum!!!/madelene


Av Madelene Åkesson - 27 september 2012 21:10

Längtar till lördag då åker vi till ikea och köper inredningen till mitt rum. Jag slipper sova i vardagsrummet jag flyttar in på än gång super glad!!

 

Ska fortsätta kolla på "hela sverige bakar" så roligt och blir så avensjuk!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 25 september 2012 19:56

Hej hade idrott idag och efter det fick jag jätteont i ryggen ibland bara hugger det till gör ortfarande ont. Jag har haft ont i ryggen länge men det är på mitte typ och nu är det nästan vid nacken men mamma säger det är som nackspärr stavning! ffast i ryggen för det gör ont när jag vrider på ryggen s jag vet typ varför!! Har inte gjort något speciellt annat. Jag har vilat i sängen med varmvetekudda as skönt!/madelene

Av Madelene Åkesson - 24 september 2012 19:16

Hej va med hanna och linn idag. Vi bakade chokladbollar och kollade på jätte bra film!! Bilder kommer!!! Lyssnar på music ska sen kolla på X factor!!

   

Snygga bilder alltså!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 23 september 2012 18:12

Hej har kommit hem från träningen och duschat. När jag kom hem låg det pippivantar och pannband jätte fina!!

 

Pratade om pannkakor och våfflor typ på träningen haha och när jag kom hem står mamma och gör våfflor!!!

Börjat rensa mitt rum nu och lägger allt typ i lådor!!

   

Syns/madelene

Av Madelene Åkesson - 22 september 2012 17:57

Hej jag har gått i pyjamas hela dageag ska byta rum med mina föreldrar. Jag bodde idet rummet när jag var liten men jag vill byta tillbaka nu. Det är väldigt stor skillnad på rummen, mitt är störst ihuset typ och mamma o pappas är typ det minsta så jag måste göra mig av med massa saker för att få plats. Och nu bestämde vi oss att börja lite nästa helg så jag blev så här glad!!!!!!!!

 

Även att vi ska göra mamma o pappas rum först så jag får sova typ i vardagsrummet roligt!!!/madelene

Av Madelene Åkesson - 21 september 2012 18:33

Hej va med pappa på neto nyss och köpte godgodsaker!

     

Hehe/madelene

Ovido - Quiz & Flashcards