maadellenee

Alla inlägg under mars 2013

Av Madelene Åkesson - 31 mars 2013 18:05

Random bild!!  

Så här kul hade jag igår med mina sol brillor!!


 

Vi målade ju även påskägg igår!!<3

Från vänster: mitt, mormors, augusts & eves!! Snygga va! Mitt blev jätte fullt!

//madelene

Av Madelene Åkesson - 31 mars 2013 17:23

Hej hej i morse åkte jag och min fam. till växjö och shoppade på Grand samarkand!! Fick hem väldigt bra saker inte onödigt!! 

         

BIK BOK!


Shorts 249:- så sköna!'

Topp 249:- mönstret är bilden under!

Öronhängen gratis! Fick dom gratis men kostade 79 annars!


       


Ginatricot!


Tröja först 129:- nu 79:-

Nagellack nr. 72 bright peach! 39.-

strumpor 79:-

Öronhängen 49:-


   

Carlings!


Doctor denim jeans! 399:-


 

H&M


linne 99:-

Glömde ta kort med mobilen på min jacka så det blir webcam!

Jacka! mörk grå 399:-!

       

//madelene


Av Madelene Åkesson - 29 mars 2013 19:06

Hej hej haft en okej vecka varit sjuk! Men nu är det lov!!!!!!!!!!!! yeaaaaaaaah! Har varit hos mormor idag och fikat! Annars har jag inte gjort nått typ! Ska kolla let's dance nu ikväll! hejja maria!! ska bli jätte kul! Äta räkor!

Twins!!      

Av Madelene Åkesson - 25 mars 2013 14:53

Igår var jag jätte sjuk men mår mycket bättre men ska vara hemma för att vila!!

Gjort lite på mitt uppvärmnings program. Ni anar inte hur mycket jag har ändrat men nu måste det jag gör nu vara det sista!!

 

Ska plugga lite nu!!

Av Madelene Åkesson - 23 mars 2013 20:02

Hej hej släck alla lampor och tänd alla ljus och spela sällskapsspel det ska jag i allafall med hilma!! bloggar imon!!!

   

Ta nu detta på allvar och rädda vår jord!!!!!

Av Madelene Åkesson - 20 mars 2013 17:41

Hej är så grymt förkyld så jag kunde inte träna idag och det suuuger! Men jag kollade igenom min gamla inlägg och så att jag har haft min blogg snart ett år 2 april när jag åker till ullared. Det var mitt första inlägg iallafall men jag kanske gjorde den innan!! Är snart klar med min munkis i skolan men det är ändå en del kvar!! M;åste komma på vad jag ska ha för aplikation på tills på fredag! något förslag!!



Av Madelene Åkesson - 19 mars 2013 14:08

Hej slutade vid 12 idag gött vi hade kompisdag! Har tittat på top model med eve! nu sitter jag här och äter en muffins och mamma tittar på det okända!!//madelene    

Märkte inte att jag tog kort hahah!!!

Av Madelene Åkesson - 17 mars 2013 19:30

Nu är dracula helgen över och även snart mitt uppvärmningsprogram har en låt kvar gött! Nu ska jag  slappa framför tv hela kvällen ut så är det måndag imon!

        

 

//madelene

Ovido - Quiz & Flashcards