maadellenee

Alla inlägg under december 2012

Av Madelene Åkesson - 31 december 2012 15:20

Hej idag är det nyårsafton och jag ska vara hos hilmas fam. och fira. Kommer bli en awesome kväll. Ska till torget vi 12 slaget. Haft problem med kläder bytt om minst 15 ggr. Skojjar inte. Men jag får se ut så här grått och svart. Aptråkigt jag vet men jag hittar inget men blåglittriga naglar får väl räcka jag kanske får värsta idea sen får jag hoppas. Men troligtvis blir det här!

           

Hoppas jag får några bra bilder iallafall. Hahah!<3<3<3/madelene

Av Madelene Åkesson - 29 december 2012 16:22

Hej här sitter hilma och jag och gör mobilskal hahha. Varit i hennes stuga. Men det var väl det.

        Tänkte ha nått sånt här på våra skal. Har ni några förslag så är det fritt fram att kommentera det!<3 /madelene

Av Madelene Åkesson - 27 december 2012 20:05

Hej varit med ebba, erica och hilma och shoppat idag. Vi köpte även julklappar till varandra (julklappsleken drog en klapp ur en kasse hahah) Jag ficj ett nagellack och en ögonskugga.

     

Och detta är det jag köpte.

       

Övriga bilder

     

/madelene

Av Madelene Åkesson - 24 december 2012 21:04

God jul på er tomtenissar! Hade inget mer att säga.

 

Av Madelene Åkesson - 23 december 2012 13:18

NU har jag städat slått in alla julklappar och allt är klart. Så NU kan Julafton komma. I fredags var det julavslutning. Sen fick vi våra betyg fick bra betyg! Sen med hilma och ebba när dom övde tills dom ska sjunga imon i kyrkan. Men jag sjöng med heheh. Sen hem till mig och då hade vi "lillejul" Kollade film och öppnade min julklappar som jag nog visar med mina andra julklappar. Vi får se om jag visar det. Men sjuk fin julklappar fick jag. Hade en underbar kväll med skratt och gråt. Vi kollade på svenska hjältar galen. Det kom en tår ibland asså. Nu kommer bilderna på mig och ebba igår på vår "lilla" fotostund. hahah!!

                                     

/madelene

Av Madelene Åkesson - 22 december 2012 18:12

Ny header och presentation bild från ebba och min lilla foto stund kommer bilder imon på dom och lillejul med hilma och ebba!!/madelene

 

Av Madelene Åkesson - 19 december 2012 19:45

                                 

Jag tror det dyker upp en ny header idag?/madelene

Av Madelene Åkesson - 18 december 2012 20:03

Hej min dator är så seg på att ladda upp bilder sory jag sk försöka imon. Gått igång lite med mitt uppvärmning program på tredje låten men vi hörs!/madelene

Ovido - Quiz & Flashcards